Najpopularniejszy obecnie typ roweru. Przeznaczony do jazdy po "wertepach" doskonale spisuje się też w mieście. Występuje w wielu odmianach - od wyczynowej w której znajduje się tylko niezbędny osprzęt (brak błotników, świateł, itp..), aż po wersję zbliżona do roweru miejskiego. Główna różnica w stosunku do roweru miejskiego to klasa osprzętu - jest wyższa niż w miejskim modelu.
Rowery tego typu dzielą się na:
* "sztywne" - bez amortyzacji
* "hardtriale" - z przednim amortyzatorem
* "fule" - z pełną amortyzacją
Pamiętajmy ! Rower z amortyzatorem przednim to wydatek przynajmniej 1200 zł ! Dobry amortyzator musi kosztować - jest to bardzo ważny i skomplikowany element roweru, od którego zależy nasze życie. Można oczywiście kupić w supermarkecie rower nawet z pełną amortyzacją za 500 zł, ale nie jest to rower, któremu możemy powierzyć swoje życie.
Rowery tego typu dzielą się na:
* "sztywne" - bez amortyzacji
* "hardtriale" - z przednim amortyzatorem
* "fule" - z pełną amortyzacją
Pamiętajmy ! Rower z amortyzatorem przednim to wydatek przynajmniej 1200 zł ! Dobry amortyzator musi kosztować - jest to bardzo ważny i skomplikowany element roweru, od którego zależy nasze życie. Można oczywiście kupić w supermarkecie rower nawet z pełną amortyzacją za 500 zł, ale nie jest to rower, któremu możemy powierzyć swoje życie.
źródło: http://www.wrower.pl/kupowanie/index.php#wstep
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz